iTrim Dag 2

Viktförändring: -0,8 kg
Steg: ca 7800
Träning: iTrim 30 min
Nu börjar jag känna av att jag inte äter som jag brukar. Har haft svag huvudvärk så gott som hela dagen, frusit, och efter lunchen har jag känt mig lite illamående. Lunchen idag var fruktansvärd! Åt potatis- och purjolökssoppan och det hjälpte inte hur mycket jag kryddade så blev den inte bättre. Sista skeden jag tvingade i mig fick jag springa iväg och få upp igen...Nej, den blir det inte fler gånger. Skogsbärsshaken som jag tog till mellanmål var okej, men när jag var på iTrim köpte jag ändå med mig chokladshaken hem. Misstänker att den är en aning bättre. Ska testa den alldeles strax till middag. Köpte även kycklingssoppan för den var minst äcklig när jag väl fick i curry i den. Låter väldigt negativ just nu, men jag känner mig förvånansvärt pigg och motiverad fortfarande. Men jag skulle ljuga om jag inte erkände att jag var otroligt sugen på sushi när jag gick förbi det tidigare idag. Med bestämda steg gick jag förbi och gick istället in på en ansiktsbehandling. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hur var chokladshaken?

2011-09-02 @ 12:09:58
Postat av: Maria

Den var helt okej! Bättre än skogsbärsshaken som jag misstänkte :)

2011-09-02 @ 12:52:00
URL: http://misen86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0