Nystart fr.o.m. imorgon!

Det finns vänner och det finns Vänner. Det är dem som finns i gruppen med stort V som är dem man alltid kan lita på i vått och torrt och som man, hur lång tid det än går mellan gångerna man ses, kan prata med om allt. Jag har haft den turen i livet att jag har flera sådana här vänner och jag känner mig otroligt lycklig över detta. När jag hade min 25-års fest för 1,5 månad sedan var nästan alla dessa på plats vilket gjorde det till en underbar fest!
En av mina vänner som fanns på plats har nu motiverat mig på ett sätt som ingen annan tidigare har gjort! Min vän är mamma till en underbar liten tjej och jobbar för fullt. Trots tiden som går åt detta så har hon på 1 år tappat 50 kg! Jag visste att hon var stark, men jag blev alldeles chockad när jag såg henne och fick höra om hennes resultat. Är så otroligt stolt över henne! Jag som har kämpat i flera år med mina 15 kg och inte lyckats. "Vad har du gjort för att lyckas" frågade jag. Hon hade gått med iTrim och berättade entusiastiskt om hur det fungerar.
Två veckor senare lyfte jag luren och ringde upp iTrim och fick några dagar senare komma på introduktion i gymmet. Efter det har jag varit där och testat på hur det känns med träningen, och jag är mycket nöjd. Imorgon ska jag på hälsoanalys och nästa måndag börjar jag med min viktgrupp som jag ska träffa varannan vecka i 1 år. Nu ska kilorna bort! Tänkte låta er följa mig på min resa så imorgon får ni veta vad som hände på analysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0