Burlesque

Det har varit en hel del bio nu som ni kanske har märkt. Men en film har jag inte hunnit skriva om förrän nu. Jag och Emma var på förhandsvisningen av Burlesque, med bland andra Christina Aguilera och Cher i rollerna, för ett par veckor sedan. Ni kanske har hunnit se den nu, men jag måste ändå berätta hur förvånad jag var över denna film!
Jag visste inte vad den handlade om och hade inga förväntningar. Jag har till och med inbillat mig att jag inte gillar Christina Aguilera. Så fel jag kunde ha! Jag satt helt lycklig hela filmen igenom! Christina Aguilera har en helt fantastisk sångröst och var även en bra skådespelerska. Jag skulle säga att den var en blandning av Moulin Rouge och Coyote Ugly, två filmer som jag verkligen gillar! Så om man gillar mycket sång och dans i filmer så ska man absolut se denna film. Man får även se hur plastig Cher har blivit. Stackars kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0