Maskerad i Göteborg

Förra helgen var jag i Göteborg och träffade mina fina vänner. Jag och Matilda satte oss i bilen vid lunch på fredagen och körde neråt. Väl framme blev det kramkalas med Sara och på kvällen satt vi och bara pratade, tittade på hennes bilder från Brasilienresan och tittade på film. Var så mysigt!
På lördagen åkte vi in till Nordstan för att leta efter present till kvällen och lite annat som vi var på jakt efter. Efter det träffade vi Saras mamma och hennes nya sambo och tre av hans söner för lite lunch på en kinarestaurang i närheten av där Sara bor. Jättetrevligt hade vi! Efter lunchen fick vi även möjlighet att träffa Saras pojkvän en snabbis för första gången! Är så glad över att hon hittat honom :)
På kvällen var det dags för Helenas 25-års fest som var maskerad. Jag var Mimmie, Matilda var Alice i Underlandet och Sara var Dolly Parton. Var riktigt kul att umgås med mina fina vänner igen! På söndagen gick vi runt lite i Nordstan igen och åt även lunch där innan det var dags att sätta sig i bilen hem igen. Oturligt nog följde vi skyltarna mot Sthlm även denna gång och hamnade på fel väg. Var tvungna att köra över Alingsås och Örebro, vilket tar nästan 1 timme längre tid. Förstår inte varför de skyltar den vägen! Måste komma ihåg det till nästa gång! Hade i alla fall en mycket bra helg, trots pakeringsböter på 800 kr som jag fick första dagen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! var så kul att ni kom hit och hälsade på saknar er redan. :-)

Hur gick det med p-boten sen?

Kramar

2011-02-08 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0