Trassel

Igår var jag och Emma på bio igen för andra kvällen i rad och denna gången såg vi den nya Disneyfilmen Trassel. Vilken underbar film! Tårarna rann på oss båda mer än en gång och vi fick även skratta gott flera gånger. Vi var och såg Prinsessan och grodan förra året och gillade den skarpt, men denna var ännu bättre! Jag gillade historien, hur den var gjord och musiken. Skönt att Disney börjat komma med bra filmer igen! Tycker absolut att ni ska gå och se denna film. Roligt att det inte var ett enda barn där, bara vuxna :) 4/5 får den här filmen av mig!
Lite kritik till SF: Vi ville så gärna se filmen "vanligt" och på engelska, men då gick det bara att välja på svenska. Annars var det 3D på svenska och engelska som gick att välja på. Tråkigt att man inte kan få se filmen på orginalspråk men i 2D. Många får ont i huvudet av 3D och klarar inte se en hel film på det sättet, och det är synd att inte det alternativet finns för jag tror att många hade valt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0