Två tuffa veckor framför mig!

Från och med idag testar jag en ny diet. Läste om den i en kändisblogg och hon har lyckats otroligt bra så jag tänkte prova på den. Det kommer vara två tuffa veckor för det kommer vara en helt annan kost mot vad jag är van vid och det kommer vara mycket mer träning. Idag har jag mått så otroligt illa men jag tror kroppen måste vänja sig vid att äta så otroligt lite. Men som sagt, det är bara två veckor som jag ska köra på dieten och sen börja äta vanlig mat igen fast nyttigare än vad jag gör idag. Träningen ska jag försöka hålla kvar vid i alla fall.
Har redan tappat ca 7 kg av mina sambokilon som jag började samla på mig när jag flyttade till Linköping och speciellt efter att jag och Joakim flyttade ihop. Nu har jag dock stått still ett bra tag så jag hoppas att den här metoden kan göra att det kickar igång igen. Har ca 8 kg kvar som jag verkligen vill bli av med, och hoppas på att tappa 2-3 av dem nu i och med dieten. Ska försöka hålla er uppdaterad om hur det går varje dag!
Startvikt: 71,3 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0