Ont i halsen...

Godmorgon!
Har så otroligt ont i halsen idag, värre än det var igår och början till lite feber. Jag hinner inte! I eftermiddag ska jag åka in till stan och fixa naglarna och ikväll ska jag träffa Emma och så ska vi gå och titta på Romeo och Julia på Göta Lejon. Ska bli så kul!
Ville bara visa er hur det går i viktminskningen nu. Var lite mer än en vecka sedan sist. Det går sakta, men ändå neråt :) Har inte kunnat träna något nu, dels eftersom jag känt mig dålig samt att jag har haft så galet mycket att göra...
(Dessa siffror är från denna periodens viktminskning. Började för 14 månader sedan egentligen, men har haft lite svackor när jag inte klarat av att kämpa med detta, och dessa siffror visar jag inom parantesen.)
Startvikt: 71,3 kg (78,1 kg)
Vikt idag: 69,3 kg
Viktminskning hittills: 2 kg (8,8 kg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0