Itrim Dag 33

Godmorgon!
Åh, vad det är härligt med helg! Denna morgon visade vågen 69,1 kg, alltså -7 kg. Underbart! Det blev ingen träning på Itrim igår heller. Efter tentan på eftermiddagen åkte jag hem och fixade i trädgården istället. Smultronplantorna som pappa grävt upp för att slänga, och som jag lagt beslag på planterades och sedan klipptes gräset också. Förhoppningsvis för sista gången detta året.
Om ett par timmar ska jag åka till Arlanda för att hämta Joakim som kommer hem över helgen. Min pappa fyller 50 år på måndag och han har hyrt en stuga i Dalarna till hela familjen så vi ska åka upp dit redan idag och vara där tills tisdag. Ska bli roligt att komma upp dit igen, vi brukade vara där varje sommar när vi var små.
Dags att packa väskan så att jag inte glömmer någonting.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0