Itrim Dag 40

Vikt: -7,7 kg
Steg: ?
Träning: Ingen
Godmorgon!
Var iväg i Rättvik på höstmarknaden igår så orkade inte uppdatera på kvällen när jag kom hem. En rolig liten utflykt blev det. Marknaden var helt enorm och vi gick och gick i över 4 timmar utan att hinna gå igenom alla gångarna. Helt otroligt! Vi gjorde ett par fynd var. Jag köpte ett par Alpacastrumpor, eftersom jag alltid är så frusen och sen hittade jag en plåtskylt med magneter som är en almanacka. Helt otroligt fin var den och när jag hade tagit den sista de hade kom ytterligare två fram och ville ha den, men fick då veta att det var den sista. Vilken tur jag hade :)
Glömde mina måltidsbars igår vilket ställde till problem och jag var tvungen att fuska... Det enda vi hittade på marknaden var munkar, godis, pizza, hamburgare, korv och kebab. Blev tvungen att ta något eftersom jag redan hade väntat för många timmar så det blev en tunnbrödsrulle. Tack och lov låg nästan allt moset på botten så jag fick inte i mig så mycket av det. Blev mest korv, räksallad, sallad och tunnbröd. Vet att det var illa, men kände inte att det fanns så många alternativ heller. Idag ska jag iväg till Itrim och ta i extra hårt! Nu är det dags för frukostgröten i alla fall. Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0