Itrim Dag 41

Vikt: -7,5
Steg: ?
Träning: Itrim 30 min
Igår gick jag upp 0,2 igen, vilket säkert berodde på den goda tunnbrödsrullen. Lite straff ska man väl få för att man fuskar ;) Jag var i alla fall iväg till Itrim igår kväll när de hade öppet och tränade. Jag kommer aldrig mer träna på en söndag om jag kan undvika det. Det var helt fullt med folk så man fick knappt plats någonstans när man kom dit. Nej, vardagar runt 15-tiden känns som den bästa tiden att gå dit. Nu har jag bara en påse kvar av gröten och jag är tveksam om jag ska köpa en förpackning till, även om jag har lärt mig att tycka om den, eller om jag ska försöka och hålla mig till bars de veckor som är kvar nu. Får nog fundera på det lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0