Itrim Dag 42

Vikt: -8,1 kg
Steg: ? (det är omöjligt att hitta batteri till stegmätaren...)
Träning: Ingen
God morgon! Jag är för trött för att skriva på kvällarna så det har blivit en vana att jag skriver lite innan jag åker iväg till skolan eller jobbet. Igår var jag riktigt nöjd över vikten. 8 kg på 5 veckor är jag otroligt nöjd med! Nu har jag bara 4 kvar till mitt mål. Underbart :)
Igår kväll efter jobbet tog jag och Ninja en promenad. Så otroligt skönt det var ute. Bara för att det är mörkt så drar man sig från att gå ut men luften var fantastisk! Får se om det blir en runda på Itrim i eftermiddag/kväll. Funderar på att ta en tur till Uppsala höstmarknad, men jag har inte bestämt mig ännu.
Ha en härlig höstdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0