iTrim Dag 14

Hej på er!
Hoppas ni haft en härlig helg! Själv har det varit riktigt härligt att träffa min älskling igen! Det är fyra veckor sedan han flyttade till Moskva för att jobba här ett tag. Det har gått riktigt, riktigt bra, men det är skönt att kunna träffas igen! Vi har umgåtts med hans nya vänner här och varit ute på lite sightseeing eftersom jag inte varit i Moskva tidigare. Tyvärr har det varit otroligt regnigt hela helgen så vi har inte kunnat vara ute så mycket.
Köpte varsin kopp te på Starbucks och värmde oss med när det regnade en massa

Hur har det gått med viktminskningen då... Jo, jag tog med mig en våg till Joakim och har vägt mig på den men eftersom jag inte vet om den skiljer sig något från den hemma vet jag inte riktigt resultatet första dagen. De två andra dagarna stod jag på +/-0 och idag +0,1 kg. Detta har gjort mig lite irriterad eftersom jag verkligen försökt äta bra. Jag har gått minst 11000 steg per dag här och i lördags startade jag morgonen med att jogga/gå på löpbandet som finns i lägenheten i 40 minuter.
I fredags fick jag ju börja äta varierat med en metod som heter "handfast minus". Jag äter två måltidsersättningar och två vanliga måltider per dag. I fredags åt jag tre ersättningar och på kvällen blev jag bjuden på ungsbakad kyckling med sallad och jag åt exakt så mycket jag fick äta. I lördags blev det två måltidsersättningar, en grönsallad med soltorkade tomater och lite mozarella till lunch och sashimi till middag. Igår blev det två måltidsersättninga, en ceasarsallad med räkor till lunch och på kvällen tigerräkor med grillade grönsaker. Inga kolhydrater här och inte en droppe alkohol fast de andra druckit öl och vin varje kväll. Är så stolt över hur jag ätit men jag antar att vågen står stilla eftersom magen får riktig mat första gången på 2 veckor och börjar fylla på lite i kroppen igen.
Min middag på Goodman igår. Åt inte upp riktigt allt utan mätte vad jag fick äta. Drack för första gången på 2 veckor något annat än vatten igår kväll också. Blev ett glas cola light som jag läst att många andra druckit så jag hoppas att det inte var något fel. Otroligt gott var allting i alla fall!
Det har varit en härlig helg men det ska bli lite skönt att komma hem nu och kunna laga min egen mat med det jag får äta. Tror att det kommer bli lättare då att veta att jag verkligen får i mig rätt saker. Imorgon börjar jag skriva som vanligt igen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0