Itrim Dag 17

Vikt: -4,7 kg
Steg: Minst 7000
Träning: Ingen
Haft fullt upp idag. Först jobb på förmiddagen och sedan skola hela eftermiddagen. Det är faktiskt riktigt svårt att äta varierat just nu. Har inte varit ledig var fjärde timme så jag kunna äta lagad mat så det har blivit 3, istället för 2, måltidsersättningar två dagar i rad... Skönt med helg nu så att det blir lättare att få rutin på den biten också. Ikväll gjorde jag kycklingburgare med rödbetstzatziki. Det är så roligt att laga mat som både blir god och som jag vet är nyttig! Varit lite förbryllad över att min stegmätare visat på så få steg hela dagen. Nu ikväll märkte jag att den har slutat räkna av någon anledning. Se om jag hittar kvittot och kan reklamera den. Den borde ju hålla mer än 2 veckor kan man ju tycka... Imorgon får jag se om det blir ett pass på Itrim eller motionscykeln hemma. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0