Itrim Dag 18

Vikt: -4,8 kg
Steg: Min stegräknare har redan gått sönder så vet inte, men är säker på att det var mer än 7000 steg iaf
Träning: 7 km på 20 min på motionscykeln hemma
Idag har det varit en bra dag, förutom att jag varit lite irriterad på att vågen visar på så låga resultat just nu... Hade en lugn morgon och tränade sedan en liten sväng på förmiddagen. Efter lunch gick jag till Corinne & Friends i Sturegallerian och klippte ny frisyr och färgade håret. Satt där i nästan 3 timmar och blev omhändertagen. Önskar jag kunde unna mig lite olika behandlingar lite oftare! Skönt det ska bli att börja jobba snart och tjäna lite pengar. Efter frisörbesöket skyndade jag mig hem för att rasta Ninja och sedan ikväll har jag varit på Grönan för att se The Arks sista spelning. Det var kul att vara där och det var en bra spelning. Tyckte Let your body decide var bästa låten ikväll! Har precis kommit hem så det är skönt att det är lördag och sovmorgon imorgon!
Mina vänner innan konserten började
Var sjukt mycket folk på Grönan! 15000 hade de tydligen släppt in och sedan varit tvugna att stänga portarna. Vi fick bra platser ganska nära scenen men vi stod också och väntade där 2,5 timme innan det drog igång. Tyvärr fick jag otroligt ont i ryggen så jag var tvungen att ta mig längst bak och sätta mig efter bara 5-6 låtar.
Hade stannat och köpt med mig en ceasarsallad att äta strax innan konserten. Efter ett par bitar upptäcker jag att flera kycklingbitar är gröna av mögel! Har aldrig sett möglig kyckling innan men fy vad äcklad jag blev! Tur att jag hade en chokladbar redo i väskan som jag kunde ta istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0