Itrim Dag 21

Vikt: -5,3 kg
Steg: ? (Fortfarande ingen ny stegmätare)
Träning: Ingen
Jag är riktigt förkyld just nu, men annars mår jag bra. Så otroligt irriterande. Vet inte om jag vågar träna just nu...Egentligen hade jag tänkt göra det imorgon. Får se hur det känns då. Ikväll hade vi vår andra viktgruppsträff och min första invägning efter hälsoanalysen. -5,1 kg visade den vilket stämmer bra överens med vår egen våg. Vägar ju alltid in mig på morgonen och på Itrim blir det på kvällen så då är det inte konstigt att det skilja något hekto.
Idag på viktgruppen pratade vi lite om mål och att detta är något som ska vara långsiktigt. Tycker det är kul att höra om hur de andra upplever allt just nu, men det verkar som om alla går på LCD nu till vecka 12 och jag är ensam om 2+2-metoden, så det är lite synd att det blir prat och frågor om sådant som inte rör mitt. Men men, jag såg till att ställa min fråga efteråt istället. Dags att gå och lägga sig och läsa lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0