Itrim Dag 22

Vikt: -5,7 kg
Steg: ?
Träning: Ingen idag heller
Min förkylning håller i sig och blir faktiskt bara värre och värre. Annars känner jag mig ganska pigg vilket är oerhört frustrerande. Var nära att gå ut och klippa gräset idag men kom på att det inte var så smart så jag stannade kvar i soffan. Hela eftermiddagen har jag bott i soffan i myskläder. Jag har tittat på film, läst bok, druckit jag vet inte hur många koppar te, slösurfat på nätet och pluggat några timmar. Jag har bara klivit upp för att laga lite mat, ungsrostad rotselleri och kycklinggryta med kokos som var riktigt god, och ta en kort promenad med Ninja som varit riktigt uttråkad. Har bestämt mig för att stanna hemma även imorgon från skolan och ska bara gå runt i myskläder heka dagen och ta det lugnt. Vill bli frisk och kunna träna snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0