Itrim Dag 23

Vikt: -5,4 kg
Steg: ?
Träning: Ingen
Idag var första dagen sedan jag började denna resa som jag faktiskt gick upp i vikt. Detta är inget konstigt egentligen, men jag blev ändå irriterad. Imorgon hoppas jag att det fortsätter neråt igen!
Varit hemma från skolan idag och bara vilat upp mig. Känns som om förkylningen börjar försvinna nu äntligen! Har varit och handlat bara idag. Dels vanlig mat på Ica och dels måltidsersättningar på Itrim. De hade 20 % på alla sina produkter idag för de firar 7 år. Då gäller det att passa på. Jag tror inte längre att min stegmätare är trasig utan bara att batteriet redan lagt av. Var på jakt efter nya idag utan några framsteg. Får fortsätta leta imorgon eller på fredag. Imorgon ska jag tillbaka till jobb och skola, men det dröjer nog till fredag minst innan jag vågar träna...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Jag tycker att det låter toppen! Du är så duktig! Det gör inget att du inte tränar. En lugnare vecka brukar bara stärka kroppen eftersom den hinner återhämta sig. Ska själv träna idag tänkte jag. Har anmält mig till någon tävling på vårt träningscenter där man kan samla poäng och sen vinna saker :) Får se hur det går :)

Hoppas att din dag blir bra!

2011-09-22 @ 09:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0