Itrim Dag 28

Vikt: -6 kg
Steg: ?
Träning: Ingen
Ledsen att jag inte uppdaterat på ett par dagar men jag har varit bortrest och har varken haft våg eller internet. Nu är jag i alla fall hemma igen och har kunnat väga in mig. -6 kg idag. Så otroligt skönt! Det går väldigt sakta nu, men jag är fortfarande riktigt förkyld så har inte vågat träna på 1,5 vecka. Men jag har varit väldigt duktig på att äta rätt i alla fall :)
Var i Göteborg på bokmässan i helgen och ett av förlagen hade en jättefåtölj gjord av pocketböcker som man fick provsitta. Självklart ville jag posera i den. Reagerade på att mitt ansikte har blivit mycket smalare än vad det brukar vara. Så skönt! Resultatet börjar synas mer än bara på vågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0