Itrim Dag 31

Vikt: -6,5 kg
Steg: ?
Träning: Promenad i 1 h 15 min i rask takt
Idag är det en månad sedan jag började på Itrim och har nu tappat 6,5 kg, varav 4,1 kg fett. Så otroligt härligt! Imorgon känner jag att det är dags att träna på Itrim igen. Fortfarande lite förkyld, men inte så att det är farligt att träna längre. Idag har det varit otroligt härligt väder. Sol och +21 grader. Jag och Ninja var ute på en lång promenad och vi var båda helt slut efteråt så att vi somnade i soffan.
Resultatet enligt Withings sen jag började för en månad sedan. Härlig kurva nedåt!

Imorgon har jag tenta, vilket känns sådär. Har inte pluggat tillräckligt och kan ungefär hälften. Ska försöka hinna med ett par frågor till innan tentan på eftermiddagen. Ska hinna med att jobba på förmiddagen också plus fixa det sista till Joakims födelsedagspresent så att de blir klara imorgon kväll. Han fyllde i lördags men eftersom han är i Moskva så får jag fira honom på lördag när han kommer hem. Nu är det dags att sova så jag orkar upp imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

hej!

vad duktig du är! Hur fungerar Withings som du skrev om? Måste man ha en egen våg?

Kämpa på.

/Elisabeth

2012-01-02 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0