iTrim Dag 4

Vikt: -2,4 kg
Steg: ca 11400 än så länge
Träning: 5 km promenad
Det blir en tidig uppdatering idag. En kompis kom hit från Växjö tidigare idag och ikväll kommer en annan med flyg från Luleå och den tredje med buss från Värmdö ;) Imorgon är det nämligen dags för Tjejmilen som vi ska försöka ta oss runt och så ska vi även fira Jenny som tog sin examen i somras. Kommer bli en riktigt härlig helg! Idag mår jag som vanligt igen och känner mig mer och mer motiverad för var dag! Emelie tog med sig träningsskorna hit så vi har varit ute och gått 5 km här nu. Just nu håller hon på att göra klyftpotatis och lax till sig, mums! Själv har jag lite svårt att bestämma mig för om jag ska äta ytterligare en kycklingsoppa ikväll eller om det blir en blåbärsshake. Är lite sugen på något riktigt kallt just nu. Ska försöka hinna med ett inlägg imorgon, annars kommer det på söndag. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0