iTrim Dag 6

Vikt: -2,5 kg
Steg: 7020
Träning: Vila
Idag har vi varit helt slut här hemma! Legat i soffan och tittat på film och sovit så gott som hela dagen. Vi har tagit två mindre promenader för att få ihop mina steg och spelat en omgång Disney TP men annars bara tagit det lugnt. Det kändes som om det behövdes! Har otroligt träningsvärk efter igår. Idag har maten varit ganska jobbig att få i sig. Jag har inte varit speciellt hungrig och har verkligen fått trycka i mig dem. Vet att jag fuskade med maten igår, men det känns otroligt tråkigt att vågen har stått helt still i två dagar eftersom jag annars hållit mig till dieten och även motionerat ordentligt. Hoppas att det bara är någon dag nu och att det snart fortsätter neråt igen! Imorgon är min första träff med viktminskningsgruppen, vilket ska bli otroligt spännande. Dags att sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0