iTrim Dag 8

Vikt: -3 kg
Steg: ca 11200
Träning: iTrim 30 min + promenad
Idag är det en vecka sedan jag började och vågen visade idag att jag har lyckats gå ner 3 kg på dessa dagar. Helt fantastiskt! Nu är det 9 kvar.
Jag ska åka till Moskva på fredag och jag och min hälsorådgivare bestämde att jag bara skulle köra denna diet tills jag åker dit eftersom det blir lite svårt att ta med mig alla portionerna i resväskan. Därför blir det två hela dagar till med måltidsersättning och sedan börjar jag med 2 + 2, vilket betyder att jag får börja äta två vanliga mål mat (minus kolhydrater) och två mål med ersättning per dag. I vanliga fall brukar man hålla på 3 veckor så jag har 10 dagar mindre. Lite dumt blev det, men men, jag hoppas att jag kommer lyckas i alla fall. Detta ska jag sedan äta i 10 veckor eller tills jag nått mitt mål. Från och med fredag kommer jag också få variera måltidsersättningarna med LCD produkterna, vilket innebär att det finns mer för mig att välja på. Längtar verkligen tills dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0