iTrim Dag 9

Vikt: -3,5 kg
Steg: 11500
Träning: Räknas trädgårdsarbete? Räfsat upp ca 30 l plommon och klippt gräset
Jag sover så otroligt skönt numera! Sedan jag ändrade mina matvanor, började träna mer och avsatte kvällarna till mig själv så har jag ökat upp min sömn med 2-3 timmar per natt. Det är helt otroligt att det kunnat ändras så fort! Jag brukar vara glad men senaste veckan känns det som om jag svävat på små moln hela tiden oavsett vad jag gör och jag är så stolt över mig själv! Så får man ju inte säga i vårt land men jag tycker verkligen det, jag är så sjukt duktig, haha! :) På tal om det, ytterligare ett halvt kilo ner, heja heja heja!
Exakt två månader sedan var jag och min underbara vän Sara i Nynäshamn och åt räkor nere i hamnen. Räkor och Sushi är den enda mat jag faktiskt riktigt längtat efter denna vecka. Snart får jag faktiskt äta skaldjur!

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och på jobbet på eftermiddagen. När jag kom hem tänkte jag sätta mig på spinningcykeln en timme, men istället hamnade jag i trädgården. Räfsat upp alla ruttna plommon som rasat av trädet och klippt gräset i 1,5 timme. Fick ihop dagens sista steg på det. Nu ska jag sitta i soffan resten av kvällen och titta på Bonde söker fru och läsa bok. Jättekram till er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0