Mina förbättringar vecka 1

I slutet av varje vecka tänkte jag låta er se hur det har gått för mig vad gäller mina förbättringar som jag skrev om för en vecka sedan. Då kan ni se vad jag har lyckats med och hur många poäng jag samlat ihop. Denna veckan startade jag ju med det och det var först på tisdagen så det kommer bli fler poäng jag kan samla ihop kommande veckor.
- Träna på iTrim minst 2 ggr/v: 1/2 p
- Gå minst 7000 steg per dag: 6/6 p
- Äta regelbundet fyra gånger om dagen, var fjärde timme 6/6 p
- Träna här hemma minst 1 ggr/v på motionscykeln 0/1 p
- Släppa allt som har med jobb & skola att göra kl 20 på kvällen och ägna kvällen åt egen tid 6/6 p
Totalt: 19/21 p
Denna veckan har träning varit det som det blivit för lite av. En gång för lite på iTrim och en gång för lite träning här hemma. Det beror på flera olika saker. Dels att jag började först på tisdagen så jag missade en dag, sedan sprang jag Tjejmilen igår och då kände jag inte direkt för att träna mer varken innan eller efter det och sedan också att jag haft mina vänner här hela helgen. Vi har varit ute och gått en hel del, men det känns dumt att åka iväg och träna när de är här så sällan. Nästa vecka måste detta bli bättre! Maten har jag fuskat med en måltid denna veckan, igår, men jag har ändå sätt till att äta var fjärde timme vilket förbättringen går ut på. Det som har gett mig allra mest har faktiskt varit den egna tiden. Jag har varit fullt avslappnad på kvällarna och lyckats sova riktigt ordentligt. Känner mig så lycklig över detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0