Mina förbättringar vecka 3

Har ju helt glömt att ge er en sammanfattning över mina förbättringar från förra veckan. Här kommer de:
- Träna på iTrim 2 ggr/v: 1/2 p
- Gå minst 7000 steg per dag: 7/7 p
- Äta regelbundet fyra gånger om dagen, var fjärde timme: 6/7 p
- Träna här hemma 1 ggr/v: 1/1 p
- Släppa allt som har med jobb & skola att göra kl 20 på kvällen och ägna kvällen åt egen tid: 7/7 p
Totalt: 22/24 p

Jag missade ett poäng för att jag bara kom iväg till Itrim en gång förra veckan. Anledningen var att jag hade planerat in söndag eftermiddag att ta mitt andra pass, men då hade förkylningen slagit till ordentligt och jag var helt slut. Varken orkade eller vågade träna i och med det!
Det andra poänget gäller maten och det var måndagen jag missade det. Jag åt frukost och lunch precis som jag skulle men sen var tanken att jag skulle ta mitt mellanmål på flygplatsen på vägen hem från Moskva. Hittade då ingenting som jag fick äta. På planet hade de också bara smörgås, pastasallad och snacks att välja på så jag fick vänta tills jag kommit hem. Men 22/24 poäng tycker jag ändå var bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0